TheNextWomen Summit

"The Ambition Edition"

Thursday, May 4, 2017 — Ladyboss alert! Op maandag 12 juni komen de succesvolste zakenvrouwen van Nederland bij elkaar op TheNextWomen Summit

De nieuwe generatie carrièregerichte vrouwen maakt geen geheim meer van ambitie, ze noemen zichzelf ook geen carrièrevrouw meer maar liever girlboss of ladyboss. Het formuleren van heldere doelen is key maar de weg naar de top is niet altijd straightforward en soms zelfs eenzaam en daarom is er TheNextWomen. The NextWomen is de internationale business accelerator voor vrouwelijke enterpreneurs. Op maandag 12 juni 2017 organiseert TheNextWomen de zesde editie van haar Summit in B.Amsterdam. TheNextWomen verbindt al 8 jaar vrouwelijke enterpreneurs, corporate professionals, startups en investeerders met elkaar om kennis, netwerk en kapitaal met elkaar te delen. TheNextWomen Summit is the place to be om nieuwe business inzichten te vergaren, deel te nemen aan masterclasses en dé plek om de perfecte Angel Investor te ontmoeten. In de voorafgaande jaren gaven Hare Majesteit Koninging Maxima, voormalig Euro-Commissaris Neelie Kroes en oud-minister Annemarie Jorritsma al één van de vele inspirerende talks.

Ambition Talks

Meer dan 26 succesvolle entrepreneurs uit verschillende branches geven inspirerende keynote talks over growth hacks om zakelijke milestones te behalen. Dit jaar vertelt onder andere Prins Constantijn van Oranje  van StartupDelta over het optimaliseren van het Nederlandse startup klimaat. Management guru en topauteur David Allen geeft een voordracht over de wereldwijd bekende Getting Things Done methode. Gettings Things Done is een management klassieker die enterpreneurs op topniveau leert omgaan met timemanagement en informatie overload van het digitale zakenleven. Maartje Frederiks vertelt over de start van haar succesvolle HelloFresh op de Nederlandse markt. Rituals CFO Maartje Bouvy geeft een strategy talk over de sucesformule achter Rituals. Bijgevoegd de volledige lijst van sprekers, voor interviewmogelijkheden neem contact op met U-PR.

Interactieve classes

Naast de Ambition Talks bestaat het programma uit interactieve en gevarieerde masterclasses. Corporate professionals en starters gaan aan de slag in de Learning Labs, met onder andere growth accelerator van NL Groeit, coach en investeerder Kees de Jong, Zakenvrouw van ’t jaar 2013 Heleen Dura-van Oord en Colinda Hoegee, managing director die de transitie leidde van De Tuinen naar Holland & Barrett.
Voor de interactieve Business Class nodigen we alle enterpreneurs uit te luisteren naar spraakmakende business professionals. Lex Peters, de vermaarde TED Talk spreker geeft de secret hacks voor een perfecte TED Talk. Dr. Els van der Helm deelt haar kennis over de rol van slapen in corporate performance.
De Class of the future is een interactieve sessie waarin Noëlle Haitsma Investor & Strategic Consultant haar growth hacks deelt en Cilian Jansen Verplanke, owner van Karmijn Kapitaal vertelt over de kunst van het uitkopen en de verkoop van een gezond en winstgevend bedrijf.
Tijdens de Coding Class van Codaisseur krijg je een clinic over basic programmeren en verlaat de class als junior developer. En Katalysis vertelt alle ins & outs over de Blockchain technologie; eigendomsrecht van digitale content.

Office Hours

De Expert Table sessies zijn intieme discussiegroepen die gaan over de thema's: marketing, tech, funding, strategy en recruitment.
De One-On-One sessions zijn 10 minuten speeddates om een persoonlijke connectie en dialoog aan te gaan met de succesvolste CEO’s, experts én investeerders.

TheNextWomen 100

Tijdens de summit worden de winnaars van TheNextWomen 100 competitie en de TheNextWomen To Watch lijst, met aanstormende talenten bekend gemaakt. Ook wordt de winnares van TheNextWomen Pitch competitie gepresenteerd. Op de Innovation Alley stellen zich de meest innovatieve ladybosses zich voor. Tenslotte is er ’s avonds hét ultieme 100 x 100 Netwerkdiner waar alle TheNextWomen members zijn uitgenodigd die eerder in TheNextWomen 100 stonden.

Over TheNextWomen

TheNextWomen is opgericht door Simone Brummelhuis, Founder Iens en Non Executive Board Member bij onder andere de Telegraaf Media Groep en STERN. Nederland miste een verbindende factor voor succesvolle vrouwen. Founder Brummelhuis begon daarom 8 jaar geleden de TheNextWomen, een initiatief om vrouwelijke entrepreneurs met elkaar in verbinding te brengen.

Brummelhuis zag ook dat het aantal vrouwen met een vermogen van meer dan € 1 miljoen snel groeide en dat was de aanleiding om naast de TheNextWomen en de summit ook een fonds te starten: “The Next Women Crowd Fund”. The Next Women Crowd Fund verbindt startups & scale-ups met de meest kapitaalkrachtige investeerders.Via het fonds krijgen investeerders de mogelijkheid om hun inleg te spreiden over meerdere projecten zodat ze meerdere initiatieven tegelijk kunnen supporten en een kleiner risico per investering nemen.

Kaarten voor de TheNextWomen Summit – "The Ambition Edition" zijn verkrijgbaar via: http://thenextwomen.com/summit/tickets

Datum:            maandag 12 juni 2017
Tijd:                 09.00 - 18.00
Locatie:           Amsterdam B., Johan Huizingalaan 763A, 1066 VH Amsterdam