TheNextWomen presenteert Chantal Janzen als cherry on the cake

Woensdag 31 mei 2017 — TheNextWomen proudly presents Chantal Janzen als de hoofdspreker van TheNextWomenSummit 2017. TheNextWomenSummit 2017 staat in het teken van ambitie; multitalent en entrepreneur Chantal Janzen past helemaal bij dit thema. Chantal is namelijk de ster van 2017 als het gaat om het waarmaken van een grote ambitie. Chantal Janzen geboren in 1979 te Tegelen is een Nederlandse actrice, musicalster, presentatrice, zangeres en nu ook de nieuwe mediatycoon van Nederland.

Dit jaar heeft Chantal namelijk haar eigen mediamerk &C gelanceerd, met een maandelijks magazine, online content platform, app met e-commerce shop, eigen tv-programma’s en live events. &C gaat als een speer, de oplage groeit, &C.tv krijgt trekt vele bezoekers, de social kanalen krijgen iedere dag nieuwe fans erbij en Chantal creëert iedere dag verfrissende, inspirerende content met haar team.

'Ik bied met &C een podium aan de meest belovende talenten. Ik wil niet alleen in de schijnwerpers staan maar juist gaan voor co-creatie. Want dat is waar het allemaal mee is begonnen. Talent een podium bieden! Zelf heb ik in de 18 jaar theater en 12 jaar TV álle kansen gekregen om mijn talent keer op keer te blijven ontwikkelen. Het is mijn grote ambitie geweest om niet alleen zelf te blijven maken maar ook zélf iets te creëren en daarin nieuw talent een podium te bieden. Ik wil met &C deze mensen diezelfde kansen geven. En dat heeft geresulteerd in iets heel erg moois, ’aldus Chantal. De filosofie van Chantal past erg goed bij het credo van TheNextWomen: een podium bieden aan nieuwe talenten en het creëren van waardevolle connecties. Een perfecte reden om Chantal uit te nodigen voor de Ambition edition. Chantal zal haar learnings van haar vrouwelijk ondernemerschap met het publiek delen. Chantal opent TheNextWomenSummit 2017; de summit voor girlbosses, bossladies, corporate professionals en angel investors.

TheNextWomenSummit is het moment waarin startups, scaleups, jonge enterpreneurs, corporate professionals en angel investors tezamen komen met de meest interessante sprekers op het gebied van tech, e-commerce, research en investments. TheNextWomenSummit is een dag om een zakelijke equivalent of sparring partner te vinden. Het programma is erop ingericht om te connecten met inspirerende ondernemers en rolemodels tijdens 1-op-1 sessies en een groot 100 x 100 netwerkdiner. Naast de keynote van Chantal zijn er maar liefst 26 interessante sprekers on stage om inspirerende keynotes te geven over hun path to success maar ook discussiepanels. Zo spreekt Prins Constantijn met Symen Jansen – CEO Travelbird en Ilse Kamps – CEO Catawiki over het ideale ondernemersklimaat voor startups in het Scaling Up Ambition panel. Verder gaan Maartje Bouvy – CFO Rituals met Stephanie Phair – CSO Farfetch met Rob Heesen – CEO Blokker in gesprek met elkaar in het Strategy & Marketing Innovation & Renewal panel. Ook is er een Tech Panel met Evelyne Raby – COO CybelAngel, Eveline Klumpers – Co-Founder Katalysis en Christina Calje – CEO & Co-Founder Autheos.

Over Simone Brummelhuis

De oprichtster Simone Brummelhuis is het brein achter de Summit. Zij is de oprichtster van Iens en tijdens haar (inter)nationale carrière realiseerde zij zich dat er geen verbindende factor was voor succesvolle vrouwen. Ze deed onderzoek naar vrouwelijke startups en vond uit dat veel vrouwelijke founders binnen no-time break-even wisten te draaien. Ze begon met netwerk meetups om de vrouwen met elkaar te connecten en haalde ook dames met jonge startups erbij voor funding. De meetups werden heel succesvol dus ze begon met TheNextWomen Crowdfund; een fund om vrouwelijke investeerders te laten investeren in verschillende startups met één investering om minder risico te nemen. Simone wist namelijk dat vrouwen voorzichtiger investeren en eerder de kat uit de boom kijken als het om crowdfunding gaat. De Summit is een jaarlijks event op basis van de filosofie van Brummelhuis.

Over TheNextWomen

TheNextWomen is opgericht door Simone Brummelhuis, Founder Iens en Non Executive Board Member bij onder andere de Telegraaf Media Groep en STERN. Nederland miste een verbindende factor voor succesvolle vrouwen. Founder Brummelhuis begon daarom 8 jaar geleden de TheNextWomen, een initiatief om vrouwelijke entrepreneurs met elkaar in verbinding te brengen.

Kaarten voor de TheNextWomen Summit – "The Ambition Edition" zijn verkrijgbaar via: http://thenextwomen.com/summit/tickets

Datum:            maandag 12 juni 2017
Tijd:                 09.00 - 18.00
Locatie:           Amsterdam B., Johan Huizingalaan 763A, 1066 VH Amsterdam